Robin dress - blogtour DAG 4


DAG 4 van de blogtour:

Vandaag stel ik het superschattige jurkje van Isabel (Bel'etoilevoor! Isabel is reeds een trouwe tester, bij al mijn patroontjes kon ik al beroep doen op haar. Ook voor al m'n praktische vragen, kan ik bij haar terecht. Heel lief dat je altijd paraat staat Isabel!! 

Leuk aan een patroontest is dat je ook nieuwe mensen leert kennen! Wanneer ik een oproep deed naar testers kwam ik met Lindsy (van de blog Stannel) in contact. Ze maakte deze romantische Robin in een super mooi stofje! 




pssst, tot het einde van deze blogtour loopt er een wedstrijd op facebook en instagram. Neem zeker eens een kijkje ;-)




Vrijdag 9 maart 
Smospotten&snoesjes ♥ Mijn leven met 4 helden

Zaterdag 10 maart
Petrol&mint ♥ So Popo Sew 

Zondag 11 maart 
VanMiek ♥ a naais ID

Maandag 12 maart
Bel'etoile  Stannel

Dinsdag 13 maart
Wensje ♥  Blanche 

Woensdag 14 maart 
Minniemie ♥ Lily&Woody  Noortjeprullemie ♥ Stoffenfeest