Herfstwandeling in het bos van oma en opa



De temperaturen zijn momenteel ideaal voor een leuke herfstwandeling. Achter het huis van oma en opa ligt een bos waarin de kindjes heel graag wandelen en spelen. Wanneer ik de kindjes laatst naar oma en opa bracht, nam ik m'n fototoestel mee ;-).


Fientje heeft een nieuwe bobbieshort aan. Eentje die ik wat versmalde en waarbij ik de pijpen een beetje aanpaste zodat de beenboorden konden omgevouwen worden. Ik combineerde haar short met een handgemaakte trui. Niet door mezelf gemaakt (daar waag ik me nog niet aan) maar door Anne van Atelier Marie-Paula. Neem zeker eens een kijkje op haar website, ze maakt echt mooie dingen! 


Dat de kindjes zo graag in het bos van oma en opa spelen heeft wellicht ook te maken met al de diertjes die in dat bos huizen. Zo zijn er Arthur de Ezel, Sloeber de Pony, en ... de pauw (zijn naam ontglipt mij).



Op deze foto kan je in de verte Arthur en Sloeber zien...

Dankjewel voor je bezoekje!!!

Voor meer foto's kunnen jullie me ook volgen via instagram, facebook en/of bloglovin


patroon shortje : aangepaste Bobbieshort 
Truitje :  Atelier Marie-Paula